Stopp vid 100 kg!

Från fet till hälsosam

Blir ett kort inlägg

Ska bara skriva några rader och sen ska jag ner och lägga mig. Har sen semestern varit usel på att lägga mig i tid men i kväll ska det bli ändring på det. Halvtio ska jag ligga i sängen har jag tänkt.

Dagen har varit bra. Ätit bra, hållit mig undan från frestelser och bakat LCHF-bröd ikväll som blev bra.

Minimalt med motion men det ska jag kompensera näst vecka. Då har jag anmält mig till ett träningspass på gymmet. Skriver mer om det sen.

Godnatt!

14 augusti, 2012 Posted by | Uncategorized | Lämna en kommentar

Ett litet tips.

Här hittade jag vettig information och ett gott recept som jag ska prova.

 

Sockerråttor och gottegrisar – hur slutar du med socker? | Maria Helanders blogg.

 

 

14 augusti, 2012 Posted by | Uncategorized | Lämna en kommentar