Stopp vid 100 kg!

Från fet till hälsosam

Dagens sammanfattning

Haft en riktigt skön dag. Bra på jobbet. Ätit nyttigt och tränat med Blossom på tv:n. Nu vågar jag nog väga mig i morgon…..fast det känns lite läskigt. Men det viktigaste är att jag har myst med barnen i kväll. Min äldste är så rolig. Han är lite ledsen när vi lämnar honom på fritids men när vi kommer och hämtar honom så vill han inte hem. Då kan han vara ledsen över att vi kommer redan 😀 Försökte prata med honom i dag om att han ska försöka bära med sig den positiva känslan till i morgon bitti och minnas då när vi ska skiljas åt att det faktiskt är riktigt roligt på fritids. Vi få se hur det går.

Tror jag kör lite tacksamhet…

Idag är jag tacksam för: vackra höstfärger, skrattande barn och Pokemon!

 

Godnatt…i morgon är en annan dag….

2 oktober, 2012 - Posted by | Dagens sammanfattning

Inga kommentarer ännu.

Lämna en kommentar